Tips och idéer från ngn duktig?!?

M

Muppo

Skulle behöva utbyta lite tankar och ideér med ngn som verkligen är duktig på det här med NH. Har en häst som har samma problem som många av de andra som tas upp här. Är lite förvirrad nu, då det finns en hel del olika åsikter... Ngn som känner sig manad, vet ngn som är duktig som skulle "vilja ta sig an" min kuse och mej? Vill inte berätta om honom här, bukefalos server skulle klappa ihop när jag lägger ut mina 100-a4 sidor om honom ;)
Kanske ngn kan PM mej för ingående diskussion? Skulle verkligen uppskatta det :bow:

Vet inte om jag anses som duktig, men jag tycker det är roligt att försöka hjälpa till, så PM:a mig om du vill!

Övrigt är det lite dålig respons... Ingen mer som känner sig manad? ;)

Nöj dig du med det svar du fått och prova dem först. OM det ändå inte skulle fungera, DÅ kan du gå vidare med nästa tanke/variant.

Får du mer svar nu så blir du ju bara ännu mer förvirrad, ta en variant itaget och ge det en chans.

MVH/

Övrigt är det lite dålig respons... Ingen mer som känner sig manad? ;)

Det finns kanske ingen som vill erkänna sig själv som direkt duktig. Du skrev att du sökte en duktig för att hjälpa dig..

Om du vill bolla idéer så finns jag. Jag har en häst som har många hyss för sig (både roliga och *harkel* mindre roliga)
Jag skulle jätte gärna vilja ha nån att analysera pålle med. PM:a om du är intresserad.

Simma lugnt! :D

Jag kan säker hjälpa dig, trotts att det kan vara svårt att förklara på internet utan att ha sett din häst och er två jobba tillsamans och utan att kunna visa dig. Men jag kan ju ge dig lite tips annars. :idea:

hejsan om du behöver hjälp så kan du maila mig.. jag e inte 100% bra på NH men ja kan grunderna också har jag en väninna som e väldigt duktig på NH så ja kan fråga henne åsså ? maila mig på mizzemjaou@spray.se
om de inte har löst sig för dig dvs :)
:rofl:

Liknande trådar

Bukefalos Då jag inte fått svar på PM så kommer jag ta det här offentligt i syfte att väcka diskussion om både min tråd och övriga trådar som...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
15 884
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Oväntade saker ni finner läskiga
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCIV