Tips mot svullnad?

Minnaa

Trådstartare
Ja finns det någon där ute som har något dunder tips mot svullnad? Har en herre i stallet som har en viss förmåga att svullna från topp till tå för minsta småsår :crazy: Och då menar jag verkligen SVULLEN! Blev halvt förskräckt första gången o ringde vet som inte tyckte jag behövde oroa mig så länge han inte har feber. Ja och nu har jag lärt mig att han helt enkelt alltid svullnar nåt enormt för minsta skrapsår. Jag kör med Asolomslag över natten men tycker inte det funkar så värst bra så tänkte höra om det finns någon bukare som kommit på något dunder knep? :)

Sv: Tips mot svullnad?

jodopax omslag är strålande för att "mota olle i grind"

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej kära Buke! Jag letar häst till mig och familjen och skulle bli så tacksam för lite hjälp och råd här! Flera av mina absoluta...
Svar
15
· Visningar
3 326
Senast: Bison
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade några gamla anteckningar som jag skrev för 7-8 år sedan: “Jag önskar att jag kunde få en injektion med livslust som varade...
Svar
0
· Visningar
1 445
Senast: cassiopeja
·
Hästvård I förrgår var en av hästarna väldigt halt i ett bakben. Ville inte stödja på benet och kraftigt halt i skritt. Ringde till veterinären...
Svar
1
· Visningar
1 444
Senast: mooi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 406
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Oseriös avel 2023
  • Valp 2025