Tipps på dressyrgjord

F

FiaPiaLisa

Kriterier:läder,resår i båda ändarna,anatomisk,hyffsat pris,skall finnas i svart färg.

FPL

Sv: Tipps på dressyrgjord

Jag har en globus ronja:

ronjagj.jpg

Tror inte det är dressyrmodellen på bilden, men jag har den i dressyrmodell. Bra tycker jag... om den passar hästen dvs.

Glömde; Ronja kostar runt 400 kr i dressyrutformande.

Glen Gordons anatomiska dressyrgjord är en av de bästa jag haft:bump:
Köpte en från Pfiff igår men har inte hunnit prova den än så jag återkommer med ett betyg av den:idea:

Jag har en Glen Gordon svängd dressyrgjord som jag tycker bra om. Kostade runt 700 kr tror jag.

Gjord.jpg

har en classic kosstade 375 kr på eko. svart med svart resår.

Jag har en Glen Gordon svängd dressyrgjord som jag tycker bra om. Kostade runt 700 kr tror jag.

Gjord.jpg

Ja, just precis en sån som jag har! Kanon på den ena pållen som vill skjuta fram sadeln :love: nu ligger den på plats :love:

Jag har en Jaguar. Anatomisk, läder, rejäl resår i båda sidor, svart, snygg o svindyr. Kostade ca 1700 kr..

Jag tycker inte alls den är värd pengarna, min pålle får lite skav på armbågarna av den så nu håller jag på o joxa med fårskinn o grejer.

Glen Gordon, finns i svart och har resår i båda ändar. Kostar ca 600 kr lite drygt. Bra kvalitet.

Liknande trådar

Övr. Katt Vad tusan är det för färg på mitt yrväder ?:) mörkt ansikte,mörka tassar. Undersida svans lite randig. I visst ljus svart/grå, i annat...
Svar
7
· Visningar
741
Senast: Sassy
·
Hemmet Något som kan vara bra att tänka på om man vill binda elpriset på längre tid är att företaget som man binder hos skall vara stabila nog...
2 3
Svar
54
· Visningar
226
Senast: Inte_Ung
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 278
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Har suttit och läst lite om hur olika raser har förändrats sedan de introducerades. Man blir lite slagen av hur många raser har förlorat...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 200
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar