S
sandystar
Var nyss i stallet och skulle natta har inte vart där på två dagar pga att jag har legat hemma i feber.
Möts av en glad och pigg häst men som är svullen och varm i höger bak kota
. Jag hittar inget i hoven inga sår eller märken ingen puls men tjock och varm. Kunnde tyvärr inte ta ut och skritta ute då det är beck mörkt. Bad min sambo leda lite fram och tillbaka på stallgången och han var inte alls block halt men såg ansträngt ut.
Eftersom att jag inte vet när skadan kom så vet jag inte häller om jag ska värma eller kyla. Banagera?
Stall ägaren har tagit in hästarna och hon har inte sett något, vilket jag kan förstå då det är mörkt och han inte är jätte halt.
Till saken hör att jag åker till thailand på måndag och ska vara borta i två veckor så det här kom välldigt olämpligt.
Vad tycker ni ska jag massera? värma? kyla? Linda? båda eller?
Tacksam för svar
Möts av en glad och pigg häst men som är svullen och varm i höger bak kota
Eftersom att jag inte vet när skadan kom så vet jag inte häller om jag ska värma eller kyla. Banagera?
Stall ägaren har tagit in hästarna och hon har inte sett något, vilket jag kan förstå då det är mörkt och han inte är jätte halt.
Till saken hör att jag åker till thailand på måndag och ska vara borta i två veckor så det här kom välldigt olämpligt.
Vad tycker ni ska jag massera? värma? kyla? Linda? båda eller?
Tacksam för svar