tio tecken

NagelacksBeroende

Trådstartare
varför måste man ha tio tecken? det är otroligt irriterande.

(vet förövrigt inte om tråden ligger rätt eller om det redan finns en, jag såg inte till någon iaf.)

Sv: tio tecken

För att inlägg under tiotecken är ganska ointressanta. Visst kan man nån gång bara vilja instämma med vad någon sagt men frågan är ju vad ett sånt inlägg isåfall tillför. Har man mindre än tiotecken att skriva kanske man ska fundera över om det verkligen är så viktigt att göra ett inlägg.

Och sedan kan man ju fylla ut med vanliga punkter ;)

Ser att nästan alla skriver några få rader, därefter ser det ut så här (tio tecken) = själva verket 11 tecken då även icke bokstäver räknas med.

Vill man göra ett inlägg som säger enbart: Tack = 4 tecken..kan man ju lägga till ett utropstecken = 5 tecken, och därefter 5 punkter = 10 tecken.

Haha nu ska jag börja skriva tio tecke bara för det :p.
Eller tio teck, eller tio te, ja, hur många jag har skrivit innan alltså...

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
588
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 864
Senast: Tualma
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama