Tillverkare av klätterträd?

K

KESO

Är det någon som vet vad tillverkaren heter som gör klätterträden till katterna?

Nähä, dom var visst "bara" grossister. Då vet jag inte, dom har massor av olika modeller på sin hemsida iaf, men som sagt, jag har sett träd som inte finns med där så minst 1 till finns.

Jag tycker bäst om tillverkaren som gör bland annatdet här .Tror de heter kattens No 1 eller något sådant. Rejälare än träden gibbon säljer, och man kan byta bara delen som är utsliten på trädet istället för att köpa helt nytt. Dock är de lite dyrare än andra.

Liknande trådar

Katthälsa Min snart 12-åriga siames fick sin första Solensiaspruta igår, för att han ogärna hoppar upp i säng, soffa och på stolar. Han har inte...
Svar
3
· Visningar
545
Senast: sthu
·
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
391
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 130
Senast: ameo
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
454
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka