Tillskott/vitaminera för musklerna?

Sv: Tillskott/vitaminera för musklerna?

Vad det innehåller, jag har hittat det i prislistan å självklart så har jag hittat prislistan för att hitta algerna :)

Tryck på pris lista sen drar du ner sidan tills du kommer till rubriken vitaminer o mineraler där under är det

Jo men det har jag hittat, men det finns ingen länk eller något som gör så att man ser vad det innehåller.

moonlightgarden skrev:
Jo men det har jag hittat, men det finns ingen länk eller något som gör så att man ser vad det innehåller.

Nej det gör det inte, men du får maila o fråga:) .

Ah okej, men då gör jag det.

Tokosel är numera receptfritt en burk 800g kostar ca 250 kr, ges 1 mått/vecka per 400 kg häst. Är selen+e-vitamintillskott!

Okej, det var ju inte så farligt dyrt enligt mig iaf.

Får man rita något streck i måtet på något sätt, har ju en häst eller ja rättare sagt en ponny på 350 kg.

Tack för svaret :bow:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
567
Senast: tara
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
829
Senast: Fiorano
·
Hästvård Det är så mycket diskussioner om tillskott hit och tillskott dit, men jag hade velat skicka in ett tex träckprov för att checka av...
2
Svar
33
· Visningar
2 320
Senast: skiesabove
·
Hästvård Hej! Min ponny har nu stått i sjukhage i två månader och gått 20 minuters - promenader. Orsaken är inflammation i hovled och kotled...
Svar
9
· Visningar
1 109
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama