Tillskott/vitaminera för musklerna?

Sv: Tillskott/vitaminera för musklerna?

Hm skumt hittar det inte trots att jag rotat runt på alla delarna. Det närmaste jag kunnde hitta på hemsidan var formfoot som innehöll nypon å alger. Skumt...

Ah okej, jo det är det nog enbart selentillskot isåfall. Hm vart ska man då få tag på rent e-vitamin då, hm h**ks nya skulle innehåla selen det oxå har jag för mig.

orion_x skrev:
Finns nog i de flesta affärer. Har sett det på granngården, börjes, eko m.m. Kostar 157 på börjes. På burken står det att burken varar 20-80 dagar, beror nog på vikten och träningsmängden hästen har. Burken är på 1kg.

Okej, men då kan jag kolla på det när vi åker dit, ska ditt å köpa torv nu endå, vilken dag det nu blir, har kört ihop sig lite i stallet :mad: Jag som räknat ut allting så bra...

Rent E-vitamin säljs av granngården. Det är en av kraffts produkter.

Ah okej, på så viss. Den har jag aldrig spannat på.

moonlightgarden skrev:
Hm skumt hittar det inte trots att jag rotat runt på alla delarna. Det närmaste jag kunnde hitta på hemsidan var formfoot som innehöll nypon å alger. Skumt...

Jag såg dom igår, ska gå in o kolla själv nu sen skriver jag vart jag hitta de dom.

Nikki o Fabian skrev:
Jag såg dom igår, ska gå in o kolla själv nu sen skriver jag vart jag hitta de dom.

Nu har jah kollat, gå in på prislistan o sen under rubriken vitaminer o mineraler finns dom en bit ner.

Hm skumt hittar inte den heller, trots att jag är inne på brogaarden. Detta blev ju jobbigt...

moonlightgarden skrev:
Ah okej, jo det är det nog enbart selentillskot isåfall. Hm vart ska man då få tag på rent e-vitamin då, hm h**ks nya skulle innehåla selen det oxå har jag för mig.

Finns inte ren E-vitamin på pump som B oxå gör? Har för mej att när jag jobbade i ******dressyrstall fick alla hästarna som tränades hårt 1-2 pumpar e-vitamin dagligen, o jag tror pumpen innehöll endast e-vitamin. Men dom fick det tillskottet o steel joint samt b vitamin. Så jag vet inte om steel jointen innheåller selen?

Hm jo pumpen kan nog innehåla rent e-vitamin det är nog sant det. Steel jointen vet jag inte vad den innehåller, men det kan ju kollas upp finns väll på grann***** det oxå skulle jag gissa på :)

Hm kneppigt ser ingen sådan

Konstigt. Ser du inte denna text någonstans?

Startsida Om Tungelstaboden Våra produkter Kontakt Prislista Aktuellt

Nupp är inne på brogaardens hemsida så det förklarar saken :D

Så nu har jag hittat det, men vart klickar man får att se innehållet?

Ah okej, provar jag det då :D

Nä hållaer inte med, exakt vart? Å hur?

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
567
Senast: tara
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
829
Senast: Fiorano
·
Hästvård Det är så mycket diskussioner om tillskott hit och tillskott dit, men jag hade velat skicka in ett tex träckprov för att checka av...
2
Svar
33
· Visningar
2 320
Senast: skiesabove
·
Hästvård Hej! Min ponny har nu stått i sjukhage i två månader och gått 20 minuters - promenader. Orsaken är inflammation i hovled och kotled...
Svar
9
· Visningar
1 109
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama