Tillpassning av rockard

Cillaramsa

Trådstartare
Jag har köpt en rockard till mitt russ på 128 som har tävlat trav och således är mycket körd, både med släde och rockard.

Jag undrar hur brett i förhållande till hästen skaklarna ska sitta? Denna verkar lite bred. De går att böja ihop en del. Kan det räcka eller ska man bocka om dem? Går det?

Tacksam för vänliga svar! :laugh:

Sv: Tillpassning av rockard

Nu har vi provat och ena stalltjejen har koll och vagnen passar bra! Fint! Nu är det bara ett par småsaker som ska fixas innan vi kan börja köra på allvar!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 977
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 675
Utrustning Köpt min drömhäst för ett par veckor sedan som är helt underbar på alla sätt och vis. Jag har dock enorma problem med att hitta en sadel...
Svar
7
· Visningar
2 876
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
4 045
Senast: shia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka