Tillökning

Sv: Tillökning

jag brukar ha en tendens att döda trådar känns det som. Man är väl för ointressant för att någon ska orka bry sig :p Men min misse den ska man jäklar inte dissa ;)

Hon ska få sällskap av en ragdoll sen. Har gett mig faaan på att jag ska skaffa en sån. Var för sent ute att boka ragdollhonan som samma uppfödare hade från en annan kull. MEn hon hade en ny ragdoll kull på G så jag hoppas att jag kan hitta en älskling till så att den här får sällskap.

Det låter ju kanon (är själv inget fan av Ragdoll, men dom är vackra) :) Är det "bara" huskatt i den du ska köpa nu?

har ragdoll i en av katterna som mina föräldrar har. Tycker mkt om den rasen. Jag vet inte riktigt vad de är i katten ja ska köpa nu. Uppfödaren har mejlat så mkt bilder och grejjer så jag har inte rikitgt koll på vad som är vad. Men det är ngn blandras iaf. Typ Norsk skogskatt och Birma. Hon hade några med Main Coon i också men den där ser för liten ut för det.

åhhh :) Va roligt. Ska du ha den till sällskap bara eller ska du ställa ut eller avla på den? Ska du ha en hane eller hona?

det blir en hona. hanar har en tendens till att bli stora och jag vill ha en mindre katt.
Mest sällskap, men utställning och avel finns i tankarna bara för att det är kul. har dock aldrig gjort det innan.

det blir en hona. hanar har en tendens till att bli stora och jag vill ha en mindre katt.
Mest sällskap, men utställning och avel finns i tankarna bara för att det är kul. har dock aldrig gjort det innan.

Jag skulle vilja ställa ut min ragdoll sen när jag hitttar en som passar. Skulle vilja ta en kull med ungar också, men har ingen erfarenhet av de innan men bara man har kunniga personer omkring sig ska de nog ordna sig. Uppfödaren var villig att hjälpa mig vid val av hane ochsåvidare iaf. (Antagligen ska jag köpa en ragdoll av samma uppfödare som har min prinsessa jag ska köpa. Hon var så seriös och trevlig så jag lägger hellre en slant extra för att köpa katt av henne.)

Hon var jättesöt . Hon liknar min lille kille när han var bebis.

lycka til med henne // nanzzoni

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
663
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
844
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
202
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
583
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama