Tillbaka till verkligheten

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är lite samma känsla varje år när man kommer ut ur den vita bubblan. SiHS är som en egen liten verklighet :D

Och fast man suckar och stönar lite om att guuud vad skönt det är söndagkväll, så är alla nog en aning ledsna att det är ett helt år tills nästa.

Personligen har jag haft störsköna lugna pass på bortre änden av FEI-läktaren nästan hela helgen och inte ett enda port-pass :angel:

Och våran hemmaryttare red som en furie och vann sin klass, hela klubben är sååååå stolta :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 863
Senast: Tofs
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 418
Senast: Görel
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är ganska fascinerande att iaktta hur den här jobbsituationen påverkar mig, och vilken enorm skillnad det är att (ofrivilligt)...
Svar
16
· Visningar
2 895
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag jobbar vidare med att förbättra min hälsa, och jag måste säga att det går stadigt framåt! :) Sen min stresskrasch 2008 har jag mått...
Svar
0
· Visningar
494
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama