Till minne av Elsa

L

Loglady

Jag fick avliva min fina fina Elsa i förrgår pga komplikationer vid steriliseringen. Är så otroligt ledsen o saknar henne nåt oerhört.

Du var världens snällaste och bästa katt. Tack för den korta tiden vi fick tillsammans du finns i mitt hjärta för altid Skruttan.

www.fotogalleriet.se/pic1119082

Sv: Till minne av Elsa

Åh vad söt hon var!! :love:
Vad var det som gick fel? Blir lite ororlig, det är snart dax för mig att sterilisera min lilla Lennart..:confused:

Fy vad hemskt.... :cry: Vad var det som gick fel...? Det borde ju vara det ingrepp de har allra mest rutin på... Usch vad jag lider dig... Jättejättefin kisse! :love:

Får jag lov att fråga var du gjorde det? Har för mig att du är från "min" stad om jag inte missuppfattat det alldeles.

Men vilken fin kissemissa!
Vad hemskt tråkigt att sådant ska hända.. :(
Stackars liten.. och stackars dig! :cry:

Nej, vad tråkigt stackars dig. Jag vet själv hur det är att mista en katt.:( :cry:

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 389
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 515
Senast: Pratsch
·
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 202
Senast: WildHorse
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Frågan har väl ställts om och om igen men nu står jag här och ber kloka buke om råd, om någon orkar läsa. Haft en mindre sund relation...
2
Svar
32
· Visningar
5 400
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30