Till er som kan Helsingborg.....

bettysmatte

Trådstartare
Om ett par veckor ska jag till Helsingborg på kurs. Jag funderar hit och dit på om jag ska köra bil hela vägen, eller köra bil till Hässleholm och åka tåg därifrån. OM jag kör så rekommenderar kursledarna att man parkerar vid Idrottens Hus eller Arenan. Hur ser det ut i området? Är det väldigt trafikerat? Väldigt svårt att hitta? Jag ska dit en lördag. Kommer på morgonen och stannar till eftermiddagen. Tacksam för info och råd :) !
 
En lördagmorgon i Helsingborg behöver man inte vara orolig för tät och stökig trafik, imho. Det finns hyfsat gott om parkeringsplatser i området kring arenan / Olympia. Jag själv skulle inte tveka att köra.
 
Helsingborg är en hyfsat lätt stad att köra i och lördagmorgon dessutom lite trafik. Jag hade kört och jag är ändå en trafikmes
 
En lördagmorgon i Helsingborg behöver man inte vara orolig för tät och stökig trafik, imho. Det finns hyfsat gott om parkeringsplatser i området kring arenan / Olympia. Jag själv skulle inte tveka att köra.
Inga problem! Lite trafik.
Helsingborg är en hyfsat lätt stad att köra i och lördagmorgon dessutom lite trafik. Jag hade kört och jag är ändå en trafikmes
Tack för alla positiva svar 😊!

Ja, jag är en trafikmes..... ;)
 
Nu är det några år sen jag flyttade från Helsingborg men det är ingen svår stad att köra i. Skulle kanske undvika att köra just runt Olympia när det är match men inte annars. En lördagsmorgon är det lungt.
 
Inga problem alls att köra i Helsingborg. Dock som några påpekat så är det inte kul om det är match samtidigt, men skulle inte tro att det skulle vara några problem med varken trafik eller parkering en lördagsmorgon.
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 512
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 123
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag tycker inte att det är särskilt ensamt när man bor mitt i spenaten bland vilddjuren… I början av sommaren hade jag ett...
Svar
3
· Visningar
844
Senast: cassiopeja
·
Samhälle Långt inlägg 🙈 Jag miljötränade ena hunden idag, först tog vi en promenad och sedan som vi brukar så tränar jag utanför en butik medan...
2
Svar
29
· Visningar
3 896
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp