Welsh
Trådstartare
Har 3 hundar varav ena tiken är nu 4år. Hon var svår att få rumsren som valp, tog säkert 8 månader. Nu har hon börjat kissa inne igen. Till saken hör att de är ute i stort sätt hela dagarna. Med i stallet el på tomten (stooooor tomt) samt promenaderna. Hon går helt enkelt in och sätter sig och kissar i vardagsrummet, gärna drar hon ner rentvätt och kissar på. Skulle hon få bestämma så skulle hon sova under köksbordet hela dagarna.
Nu har detta pågått i 2 månaders tid. Först idag kom jag på att det var hon
Om det är en livmodersinflammation, borde hon inte varit sämre då efter som det pågått i så pass lång tid?
Hon mår förövrigt bra, ingen feber, god aptit och kan kissa ute. Urinet luktar som vanligt........
Lång kö till veterinärerna så ni kan lika gärna få komma med förslag i väntan på att vi får komma dit. Ser inte att detta är urakut så jag vill inte ta akuttid från något djur som verkligen behöver det.
Nu har detta pågått i 2 månaders tid. Först idag kom jag på att det var hon
Om det är en livmodersinflammation, borde hon inte varit sämre då efter som det pågått i så pass lång tid?
Hon mår förövrigt bra, ingen feber, god aptit och kan kissa ute. Urinet luktar som vanligt........
Lång kö till veterinärerna så ni kan lika gärna få komma med förslag i väntan på att vi får komma dit. Ser inte att detta är urakut så jag vill inte ta akuttid från något djur som verkligen behöver det.