Tik som bäddar å gnäller...

KopparbergsEmme

Trådstartare
...vad gör ni? bryr ni er alls? Tiken i fråga är lite överviktig och har från de tat thon slutade löpa 10 v varit slöare än innan ocha hr nu börjat bädda för leksaker och gnäller, första gången...

Sv: Tik som bäddar å gnäller...

Hon skenvalpar . det jag har gjort på dom tikar som har kraftiga skenvalpningar , Är att minska maten öka motionen och ta bort leksaker och gosedjur. hade till och med en tik som snodde leksaksbilar ,nyckelknippor m,m som valpar.

tesora

Sv: Tik som bäddar å gnäller...

Hahaha.. Lite sjukt att hon snodde nyckelknippor.. xD
Men en kompis till mig som också har en tik var med om samma sak. Då gick dom promenader i typ timmar :O När dom tog bort leksaken (Vilket var den enda) så vart tiken så förtvivlad att hon bara låg ner i bädden och såg ut som... Jaa, att hennes enda valp var död ;) Men efter ca. 1 v med mycket motion så repade hon sig, Men så fort dom tar fram hennes "gosedjursvalp" så bäddar hon ner den och morrar när man ska gå förbi.
Så nu så har hon leksaksförbud på heltid xD

Liknande trådar

Hundhälsa Flertal hanhundar är just nu helt tokiga i min tik. Det ska luktas och slickas om dom får möjlighet, det bryts av oss ägare och så tog...
Svar
4
· Visningar
475
Senast: Wenniz
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
850
Senast: animalasia
·
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 299
Senast: Nota
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 080
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka