Tidningsbutik stockholm?

Lupino

Trådstartare
Jag har köpt en prenumeration på tidningen Wendy i julklapp till ett av mina barn. Jag skulle vilja ge en första tidning på julafton så jag vill hitta en butik i centrala Stockholm med stort utbud där jag kan tänkas hitta tidningen.

Någon som vet?

Den skulle jag också börja med, de har massor av tidningar. Den stora i centralhallen alltså, inte den nere i T-banan.

Jag gick till akademibokhandeln men de hade inga tidskrifter alls (skulle återkomma i januari, vet inte om det hängde ihop med julhandeln).

Fick där tips om pressbyrån utanför gallerian och de hade verkligen ett stort sortiment. Men Wendy påstod de inte finns längre. Så nu återstår att se om det blir någon prenumeration...

Liknande trådar

Kultur På tisdag åker jag och dottern till Stockholm på utflykt, vi har lite idéer om vilja museum vi vill se men jag tänkte kolla om det finns...
Svar
18
· Visningar
735
Senast: Snurrfian
·
Samhälle Barnen har skolresor till Stockholm nu i slutet av terminen, 16 åringen har rätt mycket fri tid där de går runt själva och är såklart...
2
Svar
22
· Visningar
2 750
Senast: Mabuse
·
Kultur Om man vill åka till Stockholm över dagen med ett barn, vad gör man då? Barnet i fråga är 7 år. Gärna relativt nära station, alt smidigt...
Svar
15
· Visningar
891
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 128
Senast: soom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama