Tidningen Distansryttaren??

Lina E Jonsson

Trådstartare
Hej!

Är det någon som har hört något om tidningen distansryttaren ännu? Jag har varken sett till någon tidning eller några pengar som har blivit återbetalade....
:confused:

Mvh Lina

Sv: Tidningen Distansryttaren??

[/B] Nääää och jag har mailat Monica ett flertal ggr.. o hon bad mig om kontonr.. vilket hon fick.. men inte har det kommit in några pengar inte.. !:mad:. Tycker det är DÅLIG stil.. o ringt har jag oxå gjort.. .. Så får det inte gå till tycker jag.. tycker att en förklaring krävs.. .. Ja liite irriterad är jag faktiskt på detta.. :mad:

Hej!

Jag var rädd för att jag skulle få det svaret... :(
Jag håller med dig, jag tycker inte heller att det bör gå till så här. Har man betalat så bör man få en förklaring till varför det inte kommer en tidning och så pengarna tillbaka om det inte ska komma någon tidning.

MVH Lina

Sorry Lina..
kollade upp det efter att Monika mailat mig angående detta svar..
och det var jag som missat detta.. hon har satt in pengarna på mitt konto..
men efter nästan 2 år utebliven tidning, och många påtryckningar.. tycker det inte är schysst alls.. o alla andra då.. har dom inte fått pengar heller.. som du tydligen.. !! Nää så får det INTE gå till.. så gör man inte..
Ha det bra!;)

Jag har inte ens orkat bemöda mig att kräva tillbaka pengarna. Bara konstaterat att jag blivit blåst och lärt mig en läxa.

Läser de gamla numren av Distansryttaren om och om igen...

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 239
Senast: Ragdoll
·
Skola & Jobb Hej! Nu har jag varit sjuk från mitt jobb i två veckor. Jag anmälde inte inte till försäkringskassan då jag dels trodde att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 360
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 817
Avel Hej! Är lite i valet och kvalet att betäcka mitt 10-åriga SWB sto då en mindre skada kommer göra att hon behöver ha en lugnare period...
Svar
1
· Visningar
673

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka