Tidning med akademiskt tema

T

tenesie

Nån som vet om någon bra hästtidning som inriktat sig lite på akademisk ridning och barrock ridning? Skulle vilja lära mig lite mer. Nu läser jag Hästfocus och de berör ämnet lite...

Sv: Tidning med akademiskt tema

Tror att det är hästfocus som berör ämnet mest i dagsläget. Stallmagasinet hade ju en artikelserie för några år sen, ridsport känner jag har endast berört ämnet sporadiskt och skeptiskt. De andra tidningarna vet jag ej.

Ingen annan som känner till någon tidning med det temat?

(Tycker det borde finnas, men det kanske det inte gör...)

Det finns ingen tidning inom ämnet. Men om du är intresserad kan jag pm:a dig ang en väldigt bra artikelsamling som finns att köpa.

Mvh Ida

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag gillar de gammla hästböckerna väldigt mycket och undrade om de va nån som hadde nått förslag? Jag letar också efter två böcker...
Svar
10
· Visningar
1 323
Senast: iliedtoday
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 093
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 160
Senast: valy
·
Kultur Jag är sugen på att försöka lära mig franska. Jag läste franska i 6 år i grundskolan, men det resulterade i mest teoretiska kunskaper...
Svar
15
· Visningar
734
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama