Tider på Nationals

Elanor

Trådstartare
Jag ska rida SPB-trailen och funderar på när 17 den kan tänkas gå?
Vill ju inte vara där för tidigt, det kommer bli några timmar mellan trailen och reiningen! Nån som kan gissa?
Föresten har jag inte hittat nån information om veterinärbesiktning, ska det vara någon sådan..?

Nån mer som ska dit? :)

Sv: Tider på Nationals

Jag är grymt sugen på att dra dit och heja på er! :)
Skall bara du tävla, eller skall storasystern din haka på? :laugh:

Det är ingen veterinärbesikning. Gå in på fb och sqha så kan du få löpande info.

Okej, Tack! :)

Becca, göööör det då! Syrran ska vara hästskötare, fast hon har sonen med sig så jag vet inte hur mycket hjälp jag kommer få ;)

Nä, jag åker dit på lördag bara :) Det finns plats i bilen så det är bara att hänka på...

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
1 042
Senast: shebeen
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 748
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka