JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tider och platser för rådgivande bedömningar
Moderator
Hästnyheter
Nu är det klart var och när årets rådgivande bedömningar för hingstar kommer att hållas. Det handlar om två platser i Sverige.
Hästnyheter
Intresset för årets turné med rådgivande bedömning för unga hingstar i regi SWB är stort, speciellt i Mälardalen. Tre-dagarsturnén...
Hästnyheter
3-årstestet öppnas för 4-åringar och möjlighet till disciplinspecifikt deltagande i test för 4-åringar är bara några nyheter i SWB:s...
Hästnyheter
På onsdagen inleddes årets rådgivande hingstbedömning i SWB:s regi på Strömsholm. 16 hingstar visades. ...
Källa / Läs mer...
Störiga saker vi stör oss på, del 39
Tjatter Minns när min make rakade bort mustaschen en sommar. Först skrattade jag och svärmor tills vi kved, sen fick han dyrt och heligt lova...
Scata
Alldeles nyss
Svar: 678
Visningar: 30 924
Allmänt
Sommartid
Samhälle Nej jag har ju faktiskt aldrig skrivit så utan det jag skrev var att jag och min kropp vänjer sig vid omställningen efter ett tag och...
Michellan95
Alldeles nyss
Sommarföräldrar 2024
Gravid - 1år Vi kör en del grötpinnar, olika "biffar" mm också eftersom vi också upplevt att just pure inte går ner. Hon gillar att äta själv också...
Stålvilja
1 minut sedan
Svar: 630
Visningar: 46 272
Barn