Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Oj, såg nu att denna fråga just ställts. Så kör med en ny fråga:
Dela upp betet i mindre delar och flytta hästarna till ny hage efter betad hage för att till sist öppna helt, eller släppa ut dem på hela betet på en gång?
Hästmänniskan
Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Kropp & Själ Jag gillar alltså inte att du blev utskälld - utan att du lyckades lära dig något i den situationen :bow: och att du generöst delar med...
Hästmänniskan Jag brukar inte svara på annonser utan pris, men den här ponnyn är bara riden 5 månader, 6 år gammal, och det stod pris medel/hög så jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.