This or that 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: This or that 3

Gillar också tjocka svansar, men det är inte snyggt med korta svansar!:crazy: Så jag väljer nog hellre tunn med lång!

Alltid ha stubbad man eller aldrig få klippa den?

Alltid ha stubbad såvida det inte är någon med lång och tjock man. Ett halvblod med lång man ser bara förjävlig ut!

samma fråga

aldrig få klippa.
forstätter på samma spår :) alltid helklippa hästen eller aldrig få klippa?

aldrig få klippa har inte gjort det på henne än :)
liten jättefin hage eller jätte stor lerig hage?

stor häst, men sen så finns det ju stora hästar som känns små och små som känns stora :p i så fall väljer jag liten häst som känns stor.

samma

Beror lite på häst men säger lång.

Häst som är trevlig att rida men bråkar vid hantering eller häst som bråkar vid ridning men är trevlig vid hantering? (hästen har inte ont då utan tex. starkt psyke).

beror på hur mycket den bråkar vid respektive.... Just nu rider jag en hingst som är jättesnäll vid hantering men lite stegrig och bockig vid ridning men det är fortfarande bara kul tycker jag:p Så jag säger bråkig vid ridning..

Samma

Beror på hur de båda ställena ser ut, skulle ju gärna ha eget. Men säger ändå anläggning med ridhus.

Samma

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: Ananazen
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 413
  • Artikel Artikel
Dagbok Känns som att en ångvält kört över mig och jag har varit ute i krig under 7 svåra år typ. Började i helgen med att Sotis blev dålig...
Svar
3
· Visningar
882
Senast: Roheryn
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 299
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar