The Sims 2

YlvaG

Trådstartare
Någon som har tavlan där man kan höja alla sinnesstämmningar och lite olika prylar? Kommer inte ihåg vad den heter så jag vet inte vad jag ska söka på. Har den på min dator, men det hjälper ju inte så mycket när jag nu sitter här. Så är det någon som har den eller vet vad den heter så hojta till :)
 
Sv: The Sims 2

Passar på att fråga, är ditt Sims 2 spel segt att spela?
Mitt är nämligen AP-SEEEEEGT :devil: Det går knappt framåt alls och därmed inte roligt att spela..
Det var en kille som kom hit och installerade hela kitet direkt på hårrdisken så vi har inga cd-skivor utan datorn läser allt från hårddisken.

Tänkte därför köpa ett nytt spel som går att spela, med alla skivorna till. Men inte om det också är segt för då är det ju onödigt :p
 
Sv: The Sims 2

Hm.. Okej. Måste väl vara nå fel på mitt spel då :crazy:
Suck vad tråkigt det ääääär.. När man ska typ ta taxi till nåt ställe eller bara starta en familj tar det år och dar innan det är klart..

Denna tråden kanske passar bättre in på "Datorer" men men.. :p
 
Sv: The Sims 2

Mitt är också segt. men jag tror snarare att det beror på min dator som har ett par år på nacken.
 
Sv: The Sims 2

Jag kan rekommendera www.insimenator.net (du måste bli medlem för att ladda ner tror jag, men det är det värt). Där finns ett hack som gör att man bla kan maxa alla behov, maxa alla kunskaper, osv. Det är som flera praktiska hack inbyggt i en fil. :)

Till resten av er - om spelen går segt beror det med allra största säkerhet på datorn. Min gamla dator laggade utav bara helsike när jag skulle spela Sims 2, men på min nya så kan jag köra på högsta grafikinställningarna utan att den ens suckar. XD
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: The Sims 2

Mitt sims 2 var ochså segt som satan, så nu spelar jag inte längre.. Ju mer medlemmar jag hade så desto segare gick det, Tog typ 10 min att få en gubbe att gå och duscha.....
 
Sv: The Sims 2

detta problem löses med en ny och snabbare dator. :)

brukar vara lika kul varje gång när vi har sims2 eller fear på datorerna i timedemo på hempc-demonstrationerna. istortsett varendea tjej/pojke som är med säger bestämt "den ska vi ha." "deeeen ska vi haaa." och sen är det finito :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här med parfymer. Hur vet man vilken man gillar när man sniffar på någon i en parfymaffär som luktar av alla andra parfymer? Och hur...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 549
Senast: Sassy
·
IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
527
Senast: tott
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 085
Senast: Rosett
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 023
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Allt känns hopplöst…
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp