The Mystery of Time...

Mia_R

Trådstartare
En ny tråd eftersom blå rummet blev så väldigt långt.

Jag måste vara ovanligt korkad, men jag har fastnat i rummet med den öppna elden, 4:e nivån. Jag har fått fjutt på brasan och lagat låset, men kan ändå inte få upp det! Vad ska jag göra? :confused: Jag letar och letar och letar.... *morr*
 
Sv: The Mystery of Time...

Mia_R skrev:
En ny tråd eftersom blå rummet blev så väldigt långt.

Jag måste vara ovanligt korkad, men jag har fastnat i rummet med den öppna elden, 4:e nivån. Jag har fått fjutt på brasan och lagat låset, men kan ändå inte få upp det! Vad ska jag göra? :confused: Jag letar och letar och letar.... *morr*



Se till att den lilla biten är längst ner i låset, så pinnen kan sticka in i mellanrummet som blir kvar om du lägger dom rätt.
 
Sv: The Mystery of Time...

Hm, mina måste vara dåligt tillpassade. :smirk: Om jag lägger den lilla biten längst ner får de andra inte plats, lägger jag den uppe i hörnet så den stora får plats får inte låskolven plats. :confused:
 
Sv: The Mystery of Time...

Ah, tack för hjälpen! Det gick iaf, trots att jag trodde det inte skulle funka! :idea: :bow:
 
Sv: The Mystery of Time...

Jag har fastnat i nivå 7 fattar inte hur man skall skriva på pappret eller hur man får den röda ratten
 
Sv: The Mystery of Time...

Har du hittat ett papper och en penna? Gå till rummet med papperet på bordet där vakten hade skrivit ett meddelande, ta papperet och lägg det över vaktens meddelande, använd pennan och skriv ett nytt meddelande som du sedan tar med till "postrummet" och skickar med rörposten. Då får du en röd ratt i "utboxen". :idea:

Själv har jag fastnat på sista nivån, Fattar inte vad jag ska göra med maskinen med spaken eller vad 17 jag ska göra när jag kommer ut i det fria. Hur släcker jag elden, vad ska jag med taperullen och skruvmejseln till? :eek:
 
Sv: The Mystery of Time...

På våningen med en tavla med öga på finns en lönndörr, där får du fram fyra tavlor som med hjälp av vädersträcket på översta våningen ger dej tips om hur maskinen ska "stå"...
 
Sv: The Mystery of Time...

I rummet där fågeln satt finns en hink i skåpet, den använder du för att släcka elden
 
Sv: The Mystery of Time...

Fast när jag ställer in maskinen efter färgerna så lyser den inte som texten säger, om du förstår vad jag menar? Tack för tipset med hinken! :idea:
 
Sv: The Mystery of Time...

När kommer nästa nivå? Nu har man ju hunnit vänja sig att kämpa med det här och det är så många lösa trådar... :(
 
Sv: The Mystery of Time...

Är du klar...
Vet inte när nästa nivå kommer men det ryktas om att det blir innan årsskiftet=)
 
Sv: The Mystery of Time...

Ja, men jag har fortfarande kvar en skruvmejesel. :confused: Hm, inte riktigt samma sak att köra ett varv till. :smirk:
 
Sv: The Mystery of Time...

Hej! kan ni hjälpa mih med nivå 9? jag har fått igång datorn osv,men fattar inget med bokstäverna? hur skriver jag ordet osv??vilket ord är det? bokstäver: TASE
 
Sv: The Mystery of Time...

Det är olika bokstavskombinationer varje gång man kör banan, så du måste själv lista ut vilket ord som söks. Skriv ner ordet på tangentbordet, bokstäverna syns inte, slå enter som vanligt och sen kan du passera genom dörren. :idea:
 
Sv: The Mystery of Time...

alltså gaa jag kommer inte på ordet,har försökt med alla möjliga ord.. det är ju på engelska eller hur???
 
Sv: The Mystery of Time...

bokstäverna är TSAE
orden jag har försökt med:
eats, east,tase?,seat.. js..nån som är bra på det här???
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp