Jag tycker den börjar bli rätt seg.
Historien kommer inte framåt riktigt, så känns det i alla fall. Klaustrofobiskt och ångestfyllt varande, men inte i en process.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gav upp nånstans vid sopsortering.![]()
Historien kommer inte framåt riktigt, så känns det i alla fall. Klaustrofobiskt och ångestfyllt varande, men inte i en process.
Är det någon som läst boken?
Ja och den är riktigt, riktigt bra, just för att den inte beskriver några vidrigheter i detalj utan det bara ges lite antydningar som sedan din egen fantasi/tankar fyller i, vilket gör det hemskare. Kan verkligen rekommendera den.
Ja, men bara säsong 1 bygger på den.Är det någon som läst boken?
Ja, och att Elisabeth Moss (som också producerat) ska få vältra sig i själv.För mig känns det som att serien går mer och mer mot att vältra och gotta sig i hemskheter och känslostormar istället för att faktiskt driva storyn framåt.![]()
Ja, faktiskt lite så! Jag har lite svårt för regin också, lite väl mycket närbilder på hennes plågade ansikte på sista tiden.Ja, och att Elisabeth Moss (som också producerat) ska få vältra sig i själv.Jag tyckte att hon spelade så bra i ettan, nu är det för mycket briljerande över det.
Exakt det, ja. Liksom, ja vi vet att du kan gestalta lidande, kom igen nu.Ja, faktiskt lite så! Jag har lite svårt för regin också, lite väl mycket närbilder på hennes plågade ansikte på sista tiden.
Samma här. Sista 20 minuterna hoppade jag fram. Orkade inte se det. Var för himla trist. Det händer verkligen ingenting.Samma här. Någon mer säsong lär det inte bli för mig.
Jag brukar tänka att ju mer snyft/gråtscener det blir desto mindre intressant blir serien. Just nu känns det som att det bara är scener där June gråter eller nästan gråter. I första säsongen var det mer beslutsamhet på nåt vis.
Jag har gillat Serena Joy mycket i den här säsongen, för att hon spelat med mindre medel än June. Men i senaste avsnittet blev "All I wanted was a baby" så jäkla klyschigt och snyftigt.Jag brukar tänka att ju mer snyft/gråtscener det blir desto mindre intressant blir serien. Just nu känns det som att det bara är scener där June gråter eller nästan gråter. I första säsongen var det mer beslutsamhet på nåt vis.