The gimp 2.0

Sv: The gimp 2.0

Sök, jag sökte på "The gimp 2.0" och fick 706000 träffar. Den andra länken gick direkt till ett nedladdningsställe!!!

:Devil:
 
Sv: The gimp 2.0

A_K_N skrev:
Sök, jag sökte på "The gimp 2.0" och fick 706000 träffar. Den andra länken gick direkt till ett nedladdningsställe!!!

:Devil:
pm s:at till dig.
 
Sv: The gimp 2.0

Och jag svarar här!

Nope jag skickar inga länkar eller instruktioner för att ladda ner.

Ta hjälp av någon kompis som är bättre på engelska och/eller datorer än du. Då funkar det bäst.
 
Sv: The gimp 2.0

A_K_N skrev:
Och jag svarar här!

Nope jag skickar inga länkar eller instruktioner för att ladda ner.

Ta hjälp av någon kompis som är bättre på engelska och/eller datorer än du. Då funkar det bäst.
Vad hjälpsam man är?? :mad:
 
Sv: The gimp 2.0

Jag tyckte iallafall hon var hjälpsam nog att hjälpa dig till nerladdningsstället. Tro inte att varenda människa har tid att lägga en timme på att översätta instruktioner till dig.
 
Sv: The gimp 2.0

Som jag skrev:
Ta hjälp av någon kompis som är bättre på engelska och/eller datorer än du. Då funkar det bäst.

Skickar jag dig en länk/beskrivning av hur du ska göra och det ändå inte funkar så är jag ju inte ett dugg hjälpsam, eller hur?

Jag har dessutom varken tid eller ork att agera datorsupport. :eek:
 
Sv: The gimp 2.0

millansnillan skrev:
Jag tyckte iallafall hon var hjälpsam nog att hjälpa dig till nerladdningsstället. Tro inte att varenda människa har tid att lägga en timme på att översätta instruktioner till dig.
behövs inte någon översättning,en enkelt länk skulle ha räckt
jag själv hittat på downlands.com ,men det fungerar inte att lada hem den.
 
Sv: The gimp 2.0

A_K_N skrev:
Som jag skrev:
Ta hjälp av någon kompis som är bättre på engelska och/eller datorer än du. Då funkar det bäst.

Skickar jag dig en länk/beskrivning av hur du ska göra och det ändå inte funkar så är jag ju inte ett dugg hjälpsam, eller hur?

Jag har dessutom varken tid eller ork att agera datorsupport. :eek:

okey! trode att här kunde man få hjälp angående allt som handlar om data,eller dylik.
 
Sv: The gimp 2.0

Hjälp kan du säkert få om du väntar tillräckligt länge.

Du förstår, ALLA som är inne på BUKEFALOS är det som privatpersoner, alltså som vilken användare som helst. Detta varesig vi är moderatorer eller inte (f.ö. är jag moderator på Avel, NH o Western). Så vill du ha hjälp krävs det att du väntar eller engagerar dig själv.

Sen förstår jag inte varför du ska ladda ner det från DOWNLOAD. Om du GOOGLAT på »The gimp 2.0« så leder den andra länken dig direkt till GIMP Är det svårare än att klicka på en direklänk??? :confused:
 
Sv: The gimp 2.0

På google får jag en massa länk ,vet inte vilket ska jag ta det är en djungel för mig :confused: dessutom allt står på engelska och ingenstans hittar jag ordet där downlads. :crazy:
 
Sv: The gimp 2.0

The gimp 2.0[/COLOR][/b]« så leder den andra länken dig direkt till GIMP Är det svårare än att klicka på en direklänk??? :confused:[/QUOTE] Jag har varit där men går inte att lada hem eller jag gör något fel.Jag vart in på downland där för windos men jag får en massa tex på engelska :angel: :cool:
dessutom allt får jag här i win zip fil :confused: inte som jag brukar få ner jag ladar ner annars.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: The gimp 2.0

Nu säger jag det här en sista gång:
Ta hjälp av någon kompis som är bättre på engelska och/eller datorer än du.

Eller ta och anmäl dig till en datakurs :angel:

För min rekommendation om man kan så lite som du uppenbarligen kan, är:
Lär dig mer INNAN du börjar ladda ner och får in en massa skräp i datorn.

Biblioteket t.ex. har lättförståeliga böcker för nybörjare på svenska annars finns de att köpa på närmaste bokhandel. Bland annat finns en bok med titeln »Internet för dummies« som är bra.
 

Liknande trådar

Kultur Jag försöker komma på namnet på en amerikansk skådespelare, men det kommer inte fram. Han var mest aktiv skulle gissa 90-talet...
Svar
3
· Visningar
704
Senast: AbCdE
·
Kropp & Själ Ni glömmer väl inte... I år är jag hemma så inga problem med en handduk och de lila syrénerna kommer precis att ha slagit ut. Jag kommer...
Svar
10
· Visningar
456
Senast: Migo
·
Kultur Jag är en Sveriges radio nörd. Mest P1 men laddar även hem poddar från P3 och P2 om ämnet intresserar mig. Flamsradio går bort, har...
2
Svar
34
· Visningar
1 633
Mat Jag tänkte investera skatteåterbäringen i en uppgradering av köksverktygen. Mer specifikt så letar jag efter en matberedare och en gryta...
Svar
10
· Visningar
600
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp