The best western saddle/brand?

L

lemi

Hi.
I am kinda new in western, but I would like to know what you guys consider to be the best western saddle/brand, or what you use yourselves.
I want to have a saddle which is costing more than 1000€, I guess the more money you put in it, the better the quality is... :)
Answer in swedish if you want ;)

Thanx :)

Sv: The best western saddle/brand?

For me it's my Rocking R's. Jag have other brands too, like Dakota and one from Timberridge which is actually kind of comfy.

Dakota's can come a little cheaper but Rocking R's are up there in price. You really have to try them out for your self. And now adays there are so may to choose from. Like you said you get what you pay for. With a better quality saddle will have a better chance of getting a good fit for both you and your horse.

Sv: The best western saddle/brand?

Jag tycker också om Rocking R, älskar min sadel och kan verkligen rekommendera dom... :love: :)

Liknande trådar

Hästhantering Från galoppsporten - men väldigt relevant även för ryttare inom övriga discipliner! Hur små hjälper som behövs för att inverka. "For...
Svar
1
· Visningar
783
Relationer Jag läste denna sida. Och det som Dan Bacon säger är precis det som jag har hört hundratals gånger om här på buke. Mer eller mindre...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
9 258
Senast: Gimlan
·
Tjatter Det kanske bara är jag som tycker att det är underhållande med shuffle-challenges. När jag hade en blogg brukade jag göra dem nu och då...
2
Svar
39
· Visningar
4 259
Senast: Monimaker
·
Äldre Det här fick jag på facebook i dag. "Dear Cilla Wyke I am Mr. Theodoro Kuku a lawyer in Cotonou Benin Republic. Mr. Joerg Wyke, a gold...
2
Svar
20
· Visningar
3 815
Senast: Is
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar