texta länk?

GotAsecret

Trådstartare
hur gör man om man vill ha text ist för länk?

typ:
länk till detta hittar du här

hur får man in länken "under" här?
äsch
är det nån som förstår hur jag menar o kan svara? jag har lyckats
en gång men lär mig aldrig :mad::o

Sv: texta länk?

När du lagt in länken så är en del av den markerad, där kan du skriva text. Förstod du? :angel:

Sv: texta länk?

Det är lugnt, jag är så ootroligt bra på att förklara... :angel:

Men du klickar upp rutan för att infoga länk. Där skriver/klistrar du in själva länken. Kom ihåg att markören ska vara där du vill att länken skall hamna.
När du trycker OK så kommer det upp massor med text, en del av den texten kommer vara markerad. Gör inget annat än skriv det som du vill ska stå "över" länken.
Ett tips är att använda Förhandsgrandska inlägg sen innan man postar för att se så det ser rätt ut.

Liknande trådar

Samhälle Kan ni hjälpa mig att hitta en lagom informationstext att sätta i händerna på någon. Läskapacitet för abstrakt och akademisk text finns...
Svar
0
· Visningar
231
Senast: MiaMia
·
Övr. Hund Finns det? Med tålig menar jag att den ska klara av 37 kg explosiv boxer som både segdrar och kan göra rejäla ryck. Inte utfall mot...
Svar
19
· Visningar
1 505
Senast: Linda_A
·
L
  • Låst
Kropp & Själ Alla här vet nog att såna här iq tester är gjorda för väster ländska tanke sätt och hur man lär sig i skolan här och så. Och dethär är...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
16 799
Senast: Gunnar
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
17 798
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar