Testar igen..

angiepangie

Trådstartare
Startade en tråd med två frågor men fick bara svar på den ena, så startar en ny och hoppas det hjälper :)

Jag behöver hjälp med att välja ett bra valpfoder till min kille på 10 månader, ca 5 kilo.

Då han inte är direkt matglad skulle jag vilja hitta ett foder som inte behövs ges i mängder för att täcka behoven men som fortfarande har allt annat.
Just nu får han carrier junior (ca 3 dl om dagen) och jag tror aldrig han fått i sig allt..

Vore väldigt tacksam för tips! :)

Liknande trådar

Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
10 566
Senast: tanten
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 599
Senast: iNTOHiMO
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 944
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 946
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka