Terrängklasser

_jullan_

Trådstartare
Förstår inte riktigt hur det fungerar med klasserna i terräng, P70 och P80 och vilka det nu är :S Kan någon förklara, det måste väl vara något med höjderna eller?:)
Om någon skulle vilja förklara vilka höjderna på hindrerna är i terrängen och i banhoppningen samt vilket dressyrprogram, i en P70 i en P80 klass. För en D-ponny :D

Sv: Terrängklasser

P80 är 80cm för alla kategorier, samma i de andra. Men gå in på fälttävlansforumet och kolla, tror det finns en del trådar där :laugh:

Annars står allt i TR som ju finns på internet nu

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
327
Senast: Cactus
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 294
Senast: Grazing
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 739
Fälttävlan Hej! Ska starta p70 med min d-ponny under våren och skulle kolla på dressyrprogrammet på nätet. Jag fyller 18 i år, men i...
Svar
1
· Visningar
2 240
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama