Terränghästprov

carambawinnie

Trådstartare
Hjälp mej hitta dessa!! Måste ha en H100 klass, hittar bara hofors och dit har jag 50 mil... måste finnas nått närmare!

Sv: Terränghästprov

Idag var det på hermanstorp, varför åkte du inte dit? Eller du kanske var där :D

Udden, Enköping kommer ju ha tex , alla ligger på TDB

Jo, det är bara felskrivet för alla som ska ha stilbedömd terrängritt kommer även att ha terränghästprov.. det gick ut ett förtydligande om det för ett tag sedan.

Stort gilla på detta! Nu slipper jag ora mig för att sabba alla lillhästens chanser nästa lördag... :D

Kommer säkert fler. Vi (Gärds) kommer ha en förhoppningsvis i början av juni, annars i juli. Vi har ju en del som ska kvala så det lär bli av :laugh:

Oj va bra!!! Då får jag hålla utkik på detta, har bara detta kvar nu inför Breeders då vi har en godkänd H100 klass nu.

Liknande trådar

Hemmet Jag vill köpa en bubbelmaskin till vår son i julklapp, men jag hittar ingen vettig modell! Fick tipset om Power, men den verkar ha...
Svar
1
· Visningar
213
Senast: kamomillo
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
529
Senast: Mli
·
Lantbruksdjur UTAN att diskutera rovdjurens vara eller icke vara... (det brukar bara bli infekterade diskussioner, så låt bli det tack!) Hur agerar...
Svar
5
· Visningar
613
Senast: ameo
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
631
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka