Terränghästprov

carambawinnie

Trådstartare
Hjälp mej hitta dessa!! Måste ha en H100 klass, hittar bara hofors och dit har jag 50 mil... måste finnas nått närmare!

Sv: Terränghästprov

Idag var det på hermanstorp, varför åkte du inte dit? Eller du kanske var där :D

Udden, Enköping kommer ju ha tex , alla ligger på TDB

Jo, det är bara felskrivet för alla som ska ha stilbedömd terrängritt kommer även att ha terränghästprov.. det gick ut ett förtydligande om det för ett tag sedan.

Stort gilla på detta! Nu slipper jag ora mig för att sabba alla lillhästens chanser nästa lördag... :D

Kommer säkert fler. Vi (Gärds) kommer ha en förhoppningsvis i början av juni, annars i juli. Vi har ju en del som ska kvala så det lär bli av :laugh:

Oj va bra!!! Då får jag hålla utkik på detta, har bara detta kvar nu inför Breeders då vi har en godkänd H100 klass nu.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag hade ett jobb jag trivdes bra med. Av personliga skäl flyttade jag i höstas runt 40 mil och bytte i samband med det jobb. Jag...
Svar
16
· Visningar
797
Senast: monster1
·
Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
259
Senast: attheedge
·
Hemmet Jag vill köpa en bubbelmaskin till vår son i julklapp, men jag hittar ingen vettig modell! Fick tipset om Power, men den verkar ha...
Svar
1
· Visningar
225
Senast: kamomillo
·
Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 956
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka