Terrängbanor runt Linköping

A

Anna_89

hej! vad finns det för några terrängbanor runt Linköping som man kan boka för att träna på? väldigt tacksam för svar.. skriv så många ni kommer på :)

Sv: Terrängbanor runt Linköping

i linköpingstrakten finns väl typ Mantorp, Åkerbo.......kolla på deras hemsidor vad som gäller vid träning osv

Boxholm är väl rätt nära också? Eken ligger väl inte så jättelångt bort heller (norrköping)

Nej ingen träning på valla. Banan byggs för denna enda tävlingen varje år.

Finns det nån terräng träning på Ekenäs bana?? nu i veckan/ nästa vecka?

Jag vet inte om banan har öppnat än, kolla på Åkerbos hemsida. Ta kontakt med grenledaren, Gustav Samuelsson om det inte står nåt på hemsidan. Annars kanske Lars-Erik Gällerdal har nån träning snart. Om banan är ok såklart..
Lycka till!

Kinda ligger inte så långt därifrån. Vet inte om man får träna där, men jag tror det. :d

Runt Linköping finns Mantorp och Åkerbo. Sen kan man åka till Kinda och Boxholm oxå.
I åkerbo är det väldigt öppen terräng, kinda med. Mantorp går lite inne i skogen, typ gammalt sandtag. Boxholm är lite öppet och sen bokskog
Träna på!!! :banana:

:bump: ja va på ekenäs me min d-ponny å de va jätte skojjit :D

Liknande trådar

Fritid Ska tillbringa helgen i Linköping tydligen, vad finns det att hitta på där (plus minus några mil)? Två vuxna med hund (men hunden kan...
2
Svar
24
· Visningar
574
Senast: Stålvilja
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 271
Senast: Lady_S
·
Fälttävlan Jag bor i Norrland och rider på ridskola, och har gjort det i 6 år nu. Jag har aldrig provat på fälttävlan/terräng, men hade jättegärna...
Svar
16
· Visningar
2 326
  • Artikel Artikel
Radannons Hej! Jag ligger efter med ett skolarbete som skulle varit inskickat förra veckan och nu håller jag på att bli underkänd eftersom jag...
Svar
0
· Visningar
735
Senast: Lala99
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod