Terrängbanor i skåne?

Luchador

Trådstartare
Vart kan man hitta terrängbanor i skåne? Förutom Vinslöv, Gärds, Tågarps, Torns och Dagstorps? Måste väl finnas fler? Har för mig att det ska finnas någon vid malmö. Har googlat i massor men hittar inget. Tips? :idea:

Sv: Terrängbanor i skåne?

MCR ska ha någon slags terrängbana med en del hinder, men de annordnar iaf. inga tävlingar. Vet inte vilka banan är öppna för, och hittar inget av värde på hemsidan.

Jo, det finns en enklare terrängbana på Jägersro där vi brukar dra igång på vårkanten med ett tio-15 olika typer av hinder.

Anordans det några träningar vid sydslättens bana? eller är det bara en tävlingsbana?

Anordans det några träningar vid sydslättens bana? eller är det bara en tävlingsbana?

Är mest en tävlingsbana.
Ägaren använder området till bete så det kan vara svårt att komma till. (men inte helt omöjligt)

/Max

Malmös "Ribban" finns bara vid tävling. Kanske ngn annan du menar?

Här hittar du någon till
http://www3.ridsport.se/templates/Pages/NewsPageWide____6102.aspx

Skurupbygdens vid Skönabäck
Sydslättens i Genarp

Öveds vid slottet. Ordnas träningar ibland
Ted Velanders ordnas också träningar
Flyinge har ju en del hinder kvar

Fredshögs vet jag inte hur den ser ut nu..
Funkar Skattebergas vet ngn?

Var ligger fredshög o skatteberga? :idea:

Skatteberga ligger vid Flyinge RF, banan fungerar ok. Det brukar inte vara något vatten i vattenhindret och några hider står i hagarna där det går hästar. Men det finns många andra hinder. Vill man rida där så ring Lasse Christiansson. Kostar 100 kr / ekipage.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 279
Senast: Lady_S
·
Fordon Jag skulle vilja ha ett annat nackstöd på min bil för det som finns passar inte min rygg. För mig som har ryggproblem skjuter mitt...
Svar
18
· Visningar
836
Senast: Seaside
·
Anläggning Jag har flera mindre sommarhagar och kom inatt på att det hade varit väldigt praktiskt med en ligghall som var flyttbar. Vi har en...
Svar
7
· Visningar
737
Senast: nullo-modo
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
631
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka