Termotäcket från Hööks

P

piggis_83

Funderar på att köpa det svarta termotäcket från Hööks, det gick upp lite i halsen. Nån som har nån erfarenhet av det? Hur tjockt är det? Kvalite? Passform? Prisvärt?
Jag är ute efter ett lite tunnare termotäcke.... Eller har ni något tips på nåt annat som är bra?

jag har kollat på det. Snyggt! Men jag köper nog ett från Teadstone, fanns på EKO i våras iaf. (hade ett sånt till foderhästen, men behöver ett mindre nu)

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
924
Senast: Ajda
·
Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
484
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre...
2
Svar
33
· Visningar
1 629
Senast: Murray
·
Utrustning Jag är ganska okunnig när det gäller bett och har hållit mig väldigt basic hela tiden. All min erfarenhet är ju från ridskolebetsling...
2
Svar
21
· Visningar
1 171
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar