TermoMaster Extlusiv

Q

Qudexco

Nån som har det täcket?? är blått med "grå" rygg med helhals..säljs på hööks...Funderar på att köpa ett sånt till vintern då jag klipper dexen..som sagt posetiva och negativa komentarer är välkommna!

Min totta har ett sådant och jag är supernöjd! Hon tillhör den frusna typen, så täcket är perfekt när det är riktigt kallt ute. Det sitter bra på henne också, vilket iofs alla Thermo-Mastertäcken gör på henne.
Har inget direkt negativt att säga, det enda skulle väl vara att det väger en del....tungt att lägga på liksom..... :D

TUSEN tack för ditt svar :bow: men jag har bara en fråga..är det HELT vatten tätt?

Mitt täcke har aldrig läckt, trots snö-oväder! Däremot vet jag inte hur tätt det håller i ihållande spöregn,men om det regnar är det ju inte så kallt i luften och då har hon ju andra tunnare täcken på sig.Annars är det risk för värmeslag :D

Det finns en gammal tråd om detta täcke om du orkar leta. Jag tror ngn sa att det läckte in lite precis döär halstäcket sitter fast och ngn skrev att det gick sönder precis där oxå.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 378
Senast: Sirap
·
Äldre Ni som följt mig tidigare vet att jag haft en vattenläcka som min hv inte ville åtgärda utan försökte på nån billig variant för att få...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
9 054
Senast: MM
·
Utrustning Så var det den där tiden på året igen - insekterna är på väg att vakna till och de första gängen mygg har spanats in på ridturerna i...
Svar
16
· Visningar
2 736
Senast: Liten
·
Hästmänniskan Sålde en av mina hästar i somras en grundutbildad 6 åring ( reds in sent så bara riden dryga två år när jag sålde) Under vintern började...
Svar
14
· Visningar
1 628

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

Omröstningar