Termografi på häst....

zazza girl

Trådstartare
hur funkar det ..??
e det någon som ha gjort de på sin häst här.., vad tyckte ni om det i så fall???

vad ligger det i pris klass..???

ja som sagt vill veta allt om de , ha letat på internet men inte hittat något precis ...
finns det någon i småland som gör de..???+

tacksam för svar..!!!

Sv: Termografi på häst....

Hej!
Jag har gjort det på tre av hästarna här hemma idag. MYCKET intressant! Ska få fullständig rapport imorgon på mail men fick indikationer idag. Behandlade även två av dem med biolight efteråt och på den ena hästen syndes det jätteväl att det "fungerade". Väldigt intressant. jag överväger att termografera alla mina försäljningshästar!

Liknande trådar

Hästvård (Tråden ligger kanske fel, hittade inget passande.) Jag vill ha era tips eller mirakelmedel för att få bort ler-dreadlocks i framför...
Svar
5
· Visningar
483
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 171
Senast: Kilauea
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 604
Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
2 054
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10