Temperatur i kyl och frys

em76

Trådstartare
Vad har ni för temperatur i kyl och frys?

Jag har +4 och -22.

När det är kallt ute kan det bli minusgrader i kyl och skafferi. Jag har tillgång till rum där det är runt 12 grader men det har inte blivit av att jag använt mig av det.

Kylen kring +4 och frysen inne brukar landa på -18 till -20 (kan ej ställa in, det är något sådant där miljövänligt elände så den är antingen av eller på :meh:). Andra kylen inne håller nog kring 0 på lägsta, den är gammal så den gör lite som den vill :p

Frysarna ute håller jag på max -20, helst -22.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Vi har nu mellan 7 och 17 minusgrader. Hästarna har tillgång till isfritt vatten ute, fodras fyra ggr om dagen med grovfoder och...
Svar
14
· Visningar
1 586
Senast: Efwa
·
Foder & Strö Mmm, så är den härliga tiden på året återigen här när temperaturen sjunker under -20C och all plast blir superkänslig. Jag gör av med...
2
Svar
34
· Visningar
3 081
Senast: skiesabove
·
Övr. Hund När jag är inne på kontoret är mina tre hundar i en hundgård - en utomhusyta (delar av den under tak och delar helt öppet) som är...
Svar
3
· Visningar
1 111
Senast: __sofia__
·
Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 982
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar
  • Tråden för spår