Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har tyckt det var bättre med flipbelt efter att ha provat båda.Fånig rubrik, men söker en telefonhållare att spänna fast runt överarmen, ska användas till löpning. Telefonen är en iPhone 14, tror jag, ska ge bort i present.
Vad rekommenderar ni? Vad ska man undvika?
Personen som ska få det vill inte ha något runt kroppen, därav efterfrågar jag till just armJag har tyckt det var bättre med flipbelt efter att ha provat båda.
Jag tror utbudet är ganska litet numera. Förr hade alla runt armen men nu finns det så många tights, shorts, tröjor och bälten med fickor för telefonen att man sällan ser hållare för armen längre. Tror att de flesta är för äldre modeller av telefoner. Men hoppas du kan hitta någon bra! Det är överlag svårt att få den att sitta bra på armen om telefonen är stor (jag har ingen koll på hur pass stor iPhone 14 är).Fånig rubrik, men söker en telefonhållare att spänna fast runt överarmen, ska användas till löpning. Telefonen är en iPhone 14, tror jag, ska ge bort i present.
Vad rekommenderar ni? Vad ska man undvika?
Jag tror utbudet är ganska litet numera. Förr hade alla runt armen men nu finns det så många tights, shorts, tröjor och bälten med fickor för telefonen att man sällan ser hållare för armen längre. Tror att de flesta är för äldre modeller av telefoner. Men hoppas du kan hitta någon bra! Det är överlag svårt att få den att sitta bra på armen om telefonen är stor (jag har ingen koll på hur pass stor iPhone 14 är).