Telefonhållare arm

Crossline

Trådstartare
Fånig rubrik, men söker en telefonhållare att spänna fast runt överarmen, ska användas till löpning. Telefonen är en iPhone 14, tror jag, ska ge bort i present.

Vad rekommenderar ni? Vad ska man undvika?

Fånig rubrik, men söker en telefonhållare att spänna fast runt överarmen, ska användas till löpning. Telefonen är en iPhone 14, tror jag, ska ge bort i present.

Jag har tyckt det var bättre med flipbelt efter att ha provat båda.

Jag tror utbudet är ganska litet numera. Förr hade alla runt armen men nu finns det så många tights, shorts, tröjor och bälten med fickor för telefonen att man sällan ser hållare för armen längre. Tror att de flesta är för äldre modeller av telefoner. Men hoppas du kan hitta någon bra! Det är överlag svårt att få den att sitta bra på armen om telefonen är stor (jag har ingen koll på hur pass stor iPhone 14 är).

Jag tror utbudet är ganska litet numera. Förr hade alla runt armen men nu finns det så många tights, shorts, tröjor och bälten med fickor för telefonen att man sällan ser hållare för armen längre. Tror att de flesta är för äldre modeller av telefoner. Men hoppas du kan hitta någon bra! Det är överlag svårt att få den att sitta bra på armen om telefonen är stor (jag har ingen koll på hur pass stor iPhone 14 är).

Jag upplevde att satta telefonen pa overarmen inte fungerade alls. Man maste satta den valdigt hart for att den inte ska glida ner och det blir bade obekvamt och gor ont efter ett litet tag. Numera finns det ju sa bra telefon fickor pa tights och I trojor att det inte behovs langre.

Kul att det är så olika upplevelser. Jag tyckte inte alls om flipbelt när jag köpte ett och testade. Jag vill inte heller stoppa undan mobilen då jag använder runkeeper-appen i telefonen. Det gör att jag vill kunna snegla på skärmen och se hur långt jag har sprungit och anpassa hur och var jag ska springa vidare. Jag har haft hållare på överarmen i ca tio år nu och tycker det är den absolut bästa lösningen vid löpning om man inte har pulsklocka.

Liknande trådar

Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 206
Senast: NilHe
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 217
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 384
  • Artikel Artikel
Dagbok Vet inte vart jag ska börja. Kaos i hjärnan pga inte sovit en ordentlig natts sömn på... vet inte hur länge? Man ska bara orka. Men jag...
Svar
1
· Visningar
699
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka