Teckenstorlek internet

Snuffsan

Trådstartare
Plötsligt ändrades teckenstorleken då jag tittar på HTML-sidor. Dvs, både sidor som ligger på min dator och som jag surfar in på. Det är ju säkert någon inställning som bara ändrats, men VAR?? Jag blir tokig av att leta. :crazy:

Som exempel: Bukes förstasida: Texten Välkommen till Bukefalos.....osv. Texten ner till det första gröna fältet är jättestor. Texten under det gröna fältet är som vanligt. Så det är säkert något ram-tjosan.

HJÄLP!!

Har du testat att ändra i (IE 6) View->Text Size->Medium (eller vilken storlek du nu vill ha). Har du någon annan browser finns säkert någon liknande inställning.

Gå in i Internet Explorer. Välj View som finns på menyraden, klicka sedan på Text Size och välj Medium.

Om man har scroll på musen så är det lätt att man kommer åt Ctrl samtidigt som man scrollar. Då kan man ändra textstorleken...

Den stod på minst, precis som den gjort hela tiden.

Det konstiga är att det alltså inte är ALL text som ändras. Bara den som inte ligger i ramar. Det måste vara något annat.

HJÄÄÄLP!!! :(

Arrrggghhhhiiihhh!

Nu är plötsligt allt normalt igen! Efter 3 dagars helvete så plötsligt är allt återställt. Av sig själv. Jag vet fortfarande inte vad som hänt. :eek:

Jag har virusscannat ett flertag gånger de här dagarna och inte hittat något. Så vad var det här???? :confused:

Sv: Re: Teckenstorlek internet

Gå in i Internet Explorer. Välj View som finns på menyraden, klicka sedan på Text Size och välj Medium.

Men om det inte fungerar då? För mig blir det ingen skillnad ens på minsta och största. Och jag skulle verkligen vilja ha lite större...

Edit: På buke alltså, resten av internet är stort och fint! ;)

Senast ändrad:
Sv: Re: Teckenstorlek internet

Visa - Teckenstorlek?
Brukar bli knas speciellt på Buke om man håller ner Ctrl samtidigt som man använder någon annan tangent eller musknapparna.

Liknande trådar

IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 728
Senast: Araminta
·
Bukefalos Här kommer en lång rad med förslag till förbättringar och rättningar som jag samlat på mig undet mitt surfande här de senaste dagarna...
Svar
9
· Visningar
1 437
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Annonsera mera VII