tecken på fölning

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare nettanbabe
  • Startdatum Startdatum
N

nettanbabe

nån som vet lite tecken på fölning...tidigare har "mjölken" varit gul/genomskinlig o klibbig men nu idag såg jag att den va lite grumligare hur lång tid kan d va kvar då...hon e beräknad 3 aug....nån som vet lite andra tcken

Vore det mitt sto så skulle jag börja vaka på henne i natt. Kanske väntar hon ett dygn till, men det är nog inte så långt borta.

Hej. Mitt sto gick efter regelboken. Hon fick grå grummlig mjölk, sedan vaxproppar, dygnet efter det droppade vit mjölk och en hingstunge föddes på natten 1 ½ vecka innan beräknad tid. Lycka till, det är nog dax snart.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 036
Senast: Piaff
·
Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
273
Hästvård Vet inte vart jag ska ta vägen längre.. För 2,5 månad sen så tappades en sko på uteritt och hon blev halt och hovslagaren kom ut och...
Svar
1
· Visningar
542
Senast: Grazing
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 313
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar