Team chasing video

Sv: Team chasing video

Åhhhh vad kul det ser ut!:bump::bump: Tack för att du delade med dig av den videon och grattis till 4:e platsen!

Vill även passa på o gratta "kompisen" på den fina skimmeln som kom 2:a!:banana:

*KL

Jäkla sköna kostymer haha.. "Hardcore Sisters" och "Brått&Straff" brukar man ha såna på dom här tävlingarna eller var det nåt speciellt just nu?

Härligt det ser ut :bump:

Fråga från en oinsatt bara: Hur kommer det sig att ena laget var tre medan alla andra såg ut att vara två?

lagen fick bestå av 2 eller 3 ryttare - men det var 2 ekipage som räkandes på bedömningshinder och 2a hästen i mål för tiden - i england rider man i lag om 4 men räknar tiden på 3e ryttaren i mål och på bedömningshindren -lite enklare få ihopa lagen på detta sätt - ofta spricker dom när det är 3 inblandade

Jättesynd att TC låg samma helg som FT i Tågarp. Kan man planera datum lite bättre nästa år så är vi oxå med :bump::bump:

Hehe, hästen hennes är lite vild ibland :angel:

Vi har funderat på om man får ha det på vanlig tävling..? Krävs kanske särskilt tillstånd/anledning?

Åh så roligt det ser ut! Jag vill också gärna vara med! Lilla bruna är frisk igen och vi vill ha lite "revansch" efter den snöpliga avsittningen i startfållan i Falsterbo för några år sedan :o

Är man hardcore så är man utklädd. Haha...

/Annah- Hardcore Sisters

*kl*

Kul att se film från Skatteberga. Längesedan jag var där men nog känner man igen sig! Kul idé med kameran på hjälmen.

En liten fråga; jag rider unghäst som jag hoppas kan bli bra i terrängen. Precis varit på vår första jakt och han gick som tåget. Hur tränar ni inför team chasing? Har ni träningstider eller ni sätter bara ihop ett lag och tränar vanlig terräng annars? Jag blir jättesugen på att vara med när min blir lite äldre och uthålligare.

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 062
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 794
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Idag ställde jag ut min egenuppfödda valp Peggy på hennes första utställning och min första sedan januari 2020. Peggy har hunnit bli 6...
Svar
4
· Visningar
953

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka