TDB hittar inte min häst

the_connemara

Trådstartare
Varken som ridhäst eller som ponny hittar TDB min registerade connemaraponny. Vad gör man? Hästen har ingen licens och ska heller ingen ha i år då han ska tävla lokalt.

Hästen är och har varit korrekt registrerad sedan föl och deltagit i div evangemang som krävt registrering.

Sv: TDB hittar inte min häst

Det är väl bara licensierade hästar som hittas av TDB? Jag fick lägga till alla mina "manuellt" och fylla i uppgifterna själv, det gick ganska fort. Alla är registrerade och har pass men ingen har licens.

Sv: TDB hittar inte min häst

Bara licensierade hästar som hittas, resten får man lägga in manuellt.

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
894
Senast: Ketrawzc
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
474
Senast: MiniLi
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 606
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 424
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka