Tdb-fråga

BernT

Trådstartare
Kan man på ngt sätt på tdb söka efter licensierade ryttare i en viss åldersgrupp i ett visst län? Tex ryttare födda 90-93 i tyo norrland? Eller kan man maila ridsportförbundet? Det är väl inga direkt hemliga uppgifter?

Sv: Tdb-fråga

Haha kanske det inte är :p men nä jag vet bara förnamn och ungefärlig ålder samt län. Och denne person är en ful fisk som jag behöver ha tag på om man säger så ;)

Sv: Tdb-fråga

Om du vet vilken klubb ryttaren rider för kan du plocka fram rankingen för den klubbens tävlingsryttare.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 082
Hoppning Background för jämförelse: Jag brukade träna hoppning för MÅNGA år sedan. Det var fredag kväll. Det var en ponny grupp innan oss och vi...
2
Svar
27
· Visningar
4 400
Senast: Ullmerkott
·
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
2 090
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Skulle behöva lite tips ang min 13 åriga ponny. Denna lilla häst har varit på kliniken otaliga gånger men känns som grundproblemet...
2
Svar
20
· Visningar
3 920
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar