Tbone har anlänt !!

urkella

Trådstartare
idag kl 06:30 kom lastbilden med Tbone. och oj vad liten han är :o gissar på att han är runt 145-150 så han drunknar nästan i boxen :rofl: Fler bilder kommer ^^
:love::love::love:
18859063.jpg

Sv: Tbone har anlänt !!

Nahh vad söt han är :love::love:

hur har det gått med ditt sto? Är hon vet. besiktigad och på väg eller?

hon gick igenom besiktningen utan problem så dom tog henne när dom lämnade av Tibbe :p Nu har han fått stå inne idag då han hoppade ur hagen när jag testade ha honom ute en stund :p båda stona han ska gå med har fått stå inne oxå så dom har fått lära känna varandra, och han är så söt, föltuggar till och med åt ena stoet som är lika gammal som honom, så inget hingstbeteende på honom :D Lite fler bilder, ska ta med kameran imorgon när han ska få gå ihop med ungstoet, vilket blir första gången han går med annan häst sedan han gick med sin mor .

18863651.jpg

18863652.jpg

18863653.jpg

Vilken söt!
Jag hade gissat på att det va en åring, inte att den va 3 :o

ja han ser väldigt bäbisaktig ut :p
ser äldre ut på bilderna från i sommras :D

Men men han är ju tre ska du ha han med ston då kommer han ju betäcka dom när de brunstar.

Man ser ju inte så mycket på bilderna men han ser söt ut! :)

men som Gordon sa, ska du ha honom med ston i hagen? Är det meningen att han ska betäcka?

han har varit vallack sedan december, men då han inte gått med andra hästar så visste jag inte hur han reagera, men via box är han väldigt snäll iaf få se hur det går imorgon.

Kommer precis från stallet och han låg och sov när jag kom...

han har varit vallack sedan december, men då han inte gått med andra hästar så visste jag inte hur han reagera, men via box är han väldigt snäll iaf få se hur det går imorgon.

Kommer precis från stallet och han låg och sov när jag kom...
Jaja. ok vi trodde han fortfarande var hingst. då går de ju jätte bra. Grattis har jag glömt att säga.

idag kl 06:30 kom lastbilden med Tbone. och oj vad liten han är :o gissar på att han är runt 145-150 så han drunknar nästan i boxen :rofl: Fler bilder kommer ^^
:love::love::love:
18859063.jpg
Tbone ser verkligen liten ut jämnfört med Ricky,min 05 som är 147 i mkh.Är Tbone ganska kort i kroppen lr? Vad drar han i täckesstorlek? Ricky har 135.

ricky0011-1.jpg

hehe ja han ser mini ut,men tror han kommer växa lte till ser omogen ut i kroppen. fast han har oxå 135 i täcke, vilket betyder att alla mina gamla är för stora :p fick ett tunt vintertäcke med honom så ett har han än så länge iaf.. här kommer en massa bilder från utsläppet, han tyckte att det va lite läskigt att få gå ihop med en annan häst.

18879414.jpg

18879415.jpg

18879456.jpg

kommer fler...

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 872
Senast: Lhas
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 389
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 983
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
2
Svar
20
· Visningar
2 195
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv