tävlingsystem

lektra

Trådstartare
Finns det något pålitligt system någonstans där man kan hitta fälttävlans tävlingar? Jag har lite problem här :p

Sv: tävlingsystem

De är så kassa! tycker inte de funkar. Folk åker på tävlingar hela tiden men jag hittar inga :eek: Anar att man måste se efter på klubbarnas egna hemsidor :cool:

Var kollar du då om du inte hittar något??? Det är ju genom ridsport.se som du hittar infon..! De tävlingar som varit i år finns med där. Dock med ev. undantag för en och annan lokal. Självklart kan du gå in på varje enskild klubbs hemsida och titta, men på förbundets hemsida finns tävlingarna samlade.

För att komplettera med de lokala kan du ju gå in på resp distrikts hemsidor och kolla den terminen, då är du helt garderad.

tack tack! :bow: *jag är en nolla* :rofl:

Det är just lokala debutanter jag vill åt

Nej, men vad får dig att tro det :eek: Jag skulle ALDRIG...

10290436.jpg

10290434.jpg

10290433.jpg

:angel::angel::rofl:

tack tack :bow:

Jo, den har jag letat efter :rofl: vad skulle jag ta mig till utan alla snälla bukisar :rofl::bow:

Men va tusan justja de va du med en ft bana precis utanför dörren? typ?

:rofl:

Jag vill också tävla fälttävlan men jag har inget ft kort :cry:

Det var jag det :bow:

Fast jag vet inte om man kan kalla det ft-bana :crazy: den ser rent ut sagt förjävlig ut nu :(
Man måste kolla alla hinder innan man hoppar dem, många är sönder och det är farligt... tråkigt är det iaf

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Den här veckan drar unghäst-VM i fälttävlan igång. Här hittar du listan över alla svenska ekipage samt info om tävlingen.
Svar
0
· Visningar
60
Senast: Gunnar
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två svenska mästare i fälttävlan korade under helgens tävlingar i Kristianstad. Wynja Eriksdotter Rubin och Mikko Moisala var...
Svar
0
· Visningar
97
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter När de nordiska mästerskapen i fälttävlan avgjordes i Köpenhamn i helgen blev det en tävling som innehöll flera fina framgångar för de...
Svar
0
· Visningar
105
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2