Tävlingsterminen 2012

Sv: Tävlingsterminen 2012

KL

Läste på Örebrodistriktets hemsida att Närkecupen skulle gå nästa år, finns det mer information om den någonstans? Är ju nyfiken och vill veta allt nu! :)

Kul att du är nyfiken! Info kommer att läggas upp på Nerikes Distansryttarklubbs hemsida så fort allt är spikat o klart!

Hej hej! Undra om det fanns någon distans tävling som man kan prova på när man inte har grön kort? :) Tack i förväg för svaren :3

Då får du titta på olika klubbars hemsida och se när de ska ha en PP utan officiell tävling samma dag. Typ klubbtävling. Ev så slipper du då att ha grönt kort.
Alla tävlingar inkl PP som ligger i tävlingsterminen går under TR.
// Linda

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 541
Senast: Hedinn
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 531
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 403
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 292
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar