Tävlingsskjorta eller plastrong?

Ackio

Trådstartare
Ni som tävlar dressyr. Vad föredrar ni? Bifoga gärna bild.
Velar lite på en snygg tävlingsskjorta med kragdetalj eller klassiska plastrongen.

Ni som tävlar dressyr. Vad föredrar ni? Bifoga gärna bild.
Velar lite på en snygg tävlingsskjorta med kragdetalj eller klassiska plastrongen.
Jag brukar ha båda. Det kan se ut ungefär så här utan kavajen som täcker... Det är bra med tävlingsskjorta med hällor på som man kan sätta fast plastrongen i..

DSC_0360.JPG

Men oftast tar jag på mig kavaj och plastrong samtidigt, ogillar att ha plastringen flaxande på framridningen..

Före
DSC_0352.JPG

Efter

DSC_0891.JPG

Senast ändrad:
Har tyvärr ingen bra bild men jag föredrar tävlingsskjorta då jag tycker att det är skönt att slippa fixa till plastrongen.

har bara varit med på en dressyrtävling än så länge men kommer nog aldrig orka med en plastrong, är varmt och trångt i halsen som det är med bara tävlingstopp och kavaj.

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: MJLee
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 361
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
907
Senast: Ajda
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 453
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama