Tävlingsschabrak, behöver smakråd och tips...

feel

Trådstartare
Ska köpa ett nytt tävlingsschabrak till nya pållen, han är skimmel men har lite gul/bruna nyanser i man och svans, därför vill jag inte ha vitt till honom, det gör att han ser skitig ut.

Jag har funderat på grått, eller svart... men sedan finns det ju miljoner paspoiler osv osv. Kan Equiline Octagon grått, med en silver och en svart paspoil bli snyggt? Eller en silver och en vit paspoil? Hmmm... Vad tror ni? Andra förslag mottages gärna :)

Sv: Tävlingsschabrak, behöver smakråd och tips...

ett ljust ljust grått eller något creamfärgat kanske? om han har lite varma toner är ju egentligen ett creame mer matchat kan man ju tycka. har du ingen bild på honom?

jag tycker också creme om han är brun skimmel. inte grå iaf, hellre vitt isf.

*delvis kl*

Resten av kroppen är grå, men är ju avblekbar så... det är bara lite i manen och svansen som har liiiite lite bruna/gula toner även om den är mest grå/vit(jag är superdålig på att förklara) . Har bara bilder tagna för en sadeltråd, så har tyvärr ingen på hela hästen, men man ser iaf färgen;
http://i108.photobucket.com/albums/n6/mjo81/DSC00075.jpg?t=1263763931

Senast ändrad:

jag tycker du kan ha vitt på den, men några roliga kantband och pp.:)

den där fina grå ska ha vitt. någon snygg pp eller kantband?

Liknande trådar

Utrustning Min häst är skimmel, helt vit numera. Jag har brunt träns och har beställt en brun sadel till honom. Brunnyansen är vanlig brun...
2
Svar
20
· Visningar
4 935
Senast: Casco
·
T
Dressyr Please, behöver era råd o gärna omgående... Min pålle har skav på ryggen o är allmänt ömskinnad pga fällning. Vi tävlar på söndag och...
2
Svar
21
· Visningar
2 458
Senast: __Stilett__
·
Utrustning För det första: Skicka in bilder på er själva i tävlingskavaj med tillhörande tävlings outfit! Sedan vill jag gärna ha färgtips...
Svar
8
· Visningar
1 330
Senast: Nikkiizen
·
P
Utrustning Jag skulle gärna vilja veta lite vad ni har för prylar till era hästar, vilka märken/producenter ni tycker är bra och dåliga osv osv. Så...
2
Svar
35
· Visningar
6 216
Senast: Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar