Tävlingssäsongen 2008

Kickis

Trådstartare
Såg att den preliminära tävlingsäsongen för 2008 hade kommit upp på SQHAs hemsida... förr oss som gillar att planera långt fram..:D

Sv: Tävlingssäsongen 2008

Tar fram kalendern o pennan :d

Sen får vi väl se hur mkt ändringar det blir.... Det jag har skrivit i kalendern brukar aldrig stämma i slutändan! :smirk:

Skulle inte Micke Karlssons amatuer show bli inställd till exempel?

Undrar när vi får kalendern för APHAs shower då... vi har ju ett par fläckiga att visa från vårat stall nästa år också.... :banana:

Visst brukar de bli ändringar. I sommar behöver jag ju inte bry mig men annars så på mitt jobb gäller "först till kvar får först ledigt" så de gäller att vara tidigt ute och har man tur så är de väl nån av tävlingarna som de håller datumet på...:smirk:

Känns bra att alla tävlingar inte har flyttats ner till Bökeberg.. har vart lite rädd för de annars...

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har en tvåårig Irish Cob kille som haft en hovböld och var hos veterinär för snart 3 veckor sen där de spräckte hål på bölden...
Svar
4
· Visningar
483
Senast: Freazer
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
1 412
Senast: Lutten
·
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 711
Senast: Buongusto
·
Kultur Jag skulle vilja ha tips på intressanta böcker. Att titta på en film/serie på en skärm ger en viss tillfredsställelse, men jag är i...
Svar
6
· Visningar
564
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025